Шукати в цьому блозі

26.02.16

Екранізації творів з української літератури

До ЗНО залишається все менше часу, а прочитати всі твори з української літератури видається просто не реальним? На щастя, у частини з них є відео-відповідники. Просто натискайте на назву потрібного твору - і в новому вікні відкриється відео.

«Дума про Марусю Богуславку» (фольклорний твір)
«Слово про похід Ігорів» (невідомий автор) 
«Енеїда» Івана Котляревського
«Наталка Полтавка» Івана Котляревського 
«Катерина» Тараса Шевченка 
«Чорна рада» Пантелеймона Куліша 
«Кайдашева сім’я» Івана Нечуя-Левицького 
«Мартин Боруля» Івана Карпенко-Карого 
«Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського 
«Лісова пісня» Лесі Українки 
«Камінний хрест» Василя Стефаника 
«Момент» Володимира Винниченка
«Мина Мазайло» Миколи Куліша
«Україна в огні» Олександра Довженка 
«За мить щастя» Олеся Гончара 
«Тигролови» Івана Багряного 


Насолоджуйтесь переглядом! 

P.S. Повний список творів, що відповідає програмі 2016 року, можна переглянути тут.

2 коментарі:

  1. If you're trying to lose fat then you absolutely need to jump on this brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this service, licenced nutritionists, fitness trainers, and chefs joined together to produce keto meal plans that are productive, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in January 2019, thousands of clients have already completely transformed their body and well-being with the benefits a great keto meal plan diet can give.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto meal plan diet.

    ВідповістиВидалити
  2. Анонім29/6/20 19:08

    Здрастуйте, всі, я Адрік Вадим, який проживає в місті Курган, я хочу поділитися з вами всіма про те, як містер Бенджамін допоможе мені отримати кредит у розмірі 15 000 000,00 рублів, щоб почати свою доставку харчових напоїв після того, як я працюю Кілька готелів тут, в Кургані, просто щоб заробити на життя, але нещасливі, у мене все ще виникали труднощі з оплатою оренди, але я дякую Богу, що зараз я працюю самостійно, 5 працівників працюють на моїй опіці. Якщо ви шукаєте фінансову свободу, я радимо вам зв’язатися з паном Бенджаміном з цим електронним листом нижче та номером додатка. lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити